با سلام به انـجمن تخصـــصی و سرگرمیــ جذاب آنلاین خوش آمدید.امیدواریم در جذاب آنلاین لحظات خوب و خوشی را سپری کنید.از شما تقاضا داریم که با نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده ما را در مدیریت بهتر انجمن یاری بفرمائید ** سپاس بي پايان .
ads
تعداد بازدید 219
نویسنده پیام
amir-admin آفلاین
ارسال‌ها : 841
عضویت: 11 /8 /1391
محل زندگی: گــرگـــان
شناسه یاهو:
تشکرها : 291
تشکر شده : 194
روشهای موثر بازاریابی اینترنتي
پاسخ دهنده خودکارتصویر:

پاسخ
دهندگان خوکار (Auto responders) بیشتر شبیه سیستم های فاکس خودکار عمل می
کنند. در این سیستم ها، بادستگاه فاکس خود تماس گرفته و شماره مو رد نظر
را می گیرید سپس اسنادی که خواسته بودید، به دستگاه فاکس شما فرستاده می
شود. نحوه کار پاسخ دهندگان ا توماتیک نیز شباهت بسیاری با یان سیستم های
فاکس دارند، بدین ترتیب که شما ایمیلی را به آدرس ایمیل یک پاسخ دهنده
خودکار می فرستید و اطلاعات خواسته شده را از طریق ایمیل دریافت می کنید.
در این فصل، به مطالب ذیل خواهیم پرداخت:پاسخ دهنده خودکار چیست؟چرا باید
از یک پاسخ دهنده خودکار استفاده کرد؟چه نوع اطلاعاتی را باید از طریق پاسخ
دهنده خودکار فرستاد؟مشخصات و ویژگی های پاسخ دهنده خودکار چیست؟نکاتی
برای موفقیت در کار بازاریابی با پاسخ دهنده خودکارنکته: Auto responders ،
پاسخ دهنده خودکار یک برنامه کامیپیوتری است که به طور خودکار متن از پیش
نوشته شده را به افرادی که به یک صندوق ایمیل مشخص، ایمیل فرستاده اند، می
فرستد.


پاسخ دهنده خودکار چیست؟

پاسخ
دهنده خودکار، برنامه ای است که در Mail Server قرار دارد و به این
ایمیلهایی که به یک آدرس ایمیل مشخص فرستاده می شود، به طور خودکار با متن
های از پیش نوشته شده پاسخ می دهد. این پاسخ ها به دو صورت بوده، با یک
پیام متمایز است و یا مجموعه ای از پیامهای از پیش نوشته شده است Auto
responders به نامهای دیگری همچون Info bots ، responders ، mail bots ،
auto bots ، auto mailers ، email – on – demand نیز خوانده می شوند.


علت استفاده از پاسخ دهنده خودکار

یکی
از مهمترین فواید استفاده از پاسخ دهنده های خودکار سرعت بالای پاسخگویی
به ایمیل است به طوری که طی 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته، 365 روز سال می
توانید به طور خودکار به ایمیل ها پاسخ دهید.Auto responders از اتلاف وقت
برای پاسخگویی دستی به تعداد زیادی نامه با پاسخ های مشابه جلوگیری می
کند. یکی دیگر از مزایای Auto responder ها این است که شما قادر خواهید بود
با بررسی و ردیابی پاسخ های داده شده، کارهای بازاریابی آینده خود را بهتر
و مؤثرتر به انجام رسانید.یکی از بزرگترین مزایای Auto responder در دنیای
امروز، امکان تعریف پیام های مختلف در فواصل زمانی از پیش تعیین شده است.
بدین ترتیب که برنامه را می توان طوری تنظیم کرد که ابتدا نامه اول فوراً
به گیرنده ارسال شود و نامه دوم دو روز پس از ارسال نامه اول و نامه سوم
پنج روز پس از نامه دوم و همین طور به ترتیب زمانی، نامه ها به گیرنده
فرستاده شود.تحقیقات بازار نشان می دهد وقتی فرد چندین بار در معرض پیام
های خرید قرار گیرد تبدیل به یک خریدار با انگیز هخرید می شود. با این ت
رتیب می توانید با ارسال ایمیل ها در فواصل زمانی مشخص، یک مشتری بالقوه را
تبدیل به خریدار جهت خرید محصولات خود نمایید.امروزه نحوه کار با پاسخ
دهنده های خودکار در مدیریت لیست های پستی پیچیدگی بیشتری پیدا کرده است.
برنامه های Auto responder آدرس ایمیل افرادی (که در یک بانک اطلاعاتی
ذخیره شده است) که اطلاعات درخواست کرده اند را جمع آوری می کند و سپس به
آنها ایمیل می فرستد سپس آدرسهایی که فعال نیستند حذف کرده و آدرس های
ایمیل جدیدی به بانک اطلاعات اضافه می کند. همچنین پاسخ دهندگان خودکار
امروزی، گزارشی از بینندگان سایت که اطلاعات تقاضا کرده اند، تهیه می کند.
واضح و مبرهن است این تکنولوژی در مقایسه با پاسخهای دستی توسط بشر بسیار
مؤثرتر و در مقایسه با هزینه های تلفن و فاکس از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون
به صرفه است.به نظر می رسد یکی از ویژگیهای استاندارد برنامه های Auto
responder امروزی، قابلیت دوستانه کردن نامه ها است. پاسخ دهنده خودکار
برای ارسال انواع مختلفی از اطلاعات از قبیل موارد زیر مورد استفاده قرار
می گیرد.فهرست قیمتنامه های خوشامدگویینامه های تشکرآمیزپیشنهادات خارج از
ادارهتأیید سفارشنامه های فروشکاتالوگ ها بیانیه خبریبروشورهافهرست
مشاغلبرگه های مشخصاتدستور جلسه می توانید یک نسخه از نامه خبری خود و یا
هر چیزی دیگری که ممکن است مورد علاقه مخاطبان بازار هدف باشد، تهیه کنید
تا مردم بتوانند از عضویت آنرا مطالعه کنند.سوالی که در این مرحله پیش می
آید که وقتی می توان اطلاعات را در سایت قرار دارد دیگر چه نیازی به
استفاده از پاسخ دهنده خودکار است؟ دلایل زیادی برای پاسخ به این سوال وجود
دارد.یکی از دلایل این است که می توانید با استفاده از Auto responder نام
و آدرس ایمیل علاقمندان و بینندگان سایت را بدست آورید، در حالی که در
حالت عادی گرفتن نام و آدرس ایمیل بینندگان سایت به آسانی محقق نمی شود.
همچنین Auto responder این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد تا چندین پیام
به طور همزمان به مشتریان بالقوه خود ارسال نمایید.

انواع پاسخ دهندگان خودکار

Auto
responder در سه نوع مختلف عرضه می شوند:پاسخ دهندگان رایگانپاسخ دهندگان
میزبان وب (Web host)سایر ارائه دهندگان خودکارAuto responder های رایگان و
یا ارزان قیمت در اینترنت بدین ترتیب عمل می کنند که در هر صفحه وب، در
بسته های میزبانی وب امکانات پاسخ دهنده های اتوماتیک را نیز ارائه می
کنند. همچنین برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات برنامه های پاسخ دهنده و
اتوماتیک در صورت عدم تمایل مشتریان به نمایش آگهی های تبلیغاتی در صفحه
پاسخ ایمیل، بسته های Auto responder دیگری طبق هزینه مشخص عرضه می
کنند.مهمترین مسئله این است که Auto responder هایی که تهیه می کنید دارای
ویژگیهای ذیل باشند.

مشخصات پاسخ دهنده های خودکار

هنگام
تهیه و خرید Auto responder باید توجه داشته باشید که Auto responder
دارای تمام ویژگیهای لازم برای فعالیت بازاریابی باشد. روز به روز پاسخ
دهندگان خودکار قابلیت های بهتری می یابند و ویژگی های جدیدی به آنها اضافه
می شود. برخی از ویژگی هایی که هنگام تهیه Auto responder باید به آنها
توجه کنید و در بخش زیر مورد بررسی قرار می گیرند، عبارتند از:دوستانه کردن
نامه هاAuto responder های امروزی با دریافت نام و همین طور آدرس ایمیل
افراد، امکان دوستانه کردن پاسخ ها را در اختیار کاربران قرار می دهند.پاسخ
های متعددتحقیقات نشان داده است که باید قبل از خرید یک مشتری بالقوه،
چندین پیام و نامه فرستاد. بسیاری از Auto responder های دارای امکاناتی
هستند که بوسیله آن می توان بر اساس جدول زمانی تا چندین پیام را به
مشتریان فرستاد.حجم نامهبرخی از Auto responder ها محدودیت هایی را در حجم
نامه ارسالی قائل می شوند. به همین دلیل هنگام تهیه و یا خرید Auto
responder به این نکته توجه کنید که Auto responder بتواند نامه هایی که می
خواهید به مشتریان بفرستید بدون محدودیت در حجم نامه به دست مشتریان
برساند.

ردیابی

یکی
دیگر از قابلیت های Auto responder ها که باید هنگام تهیه آنها به آن دقت
کنید، امکان ردیابی مشتریان است. با دستیابی به گزارشهای ردیابی می توانید
نتیجه تلاش های بازاریابی خود را پیگیری کرده و مشخص نمایید در چه قسمتی
درست کار کردهاید و در چه قسمتی نتایج کار منفی بوده است.

پیام های HTML

Auto
responder هایی را تهیه کنید که امکان ارسال نامه به صورت HTML و متنی را
داشته باشد. مطالعات نشان می دهد که ایمیل های بازاریابی که به صورت HTML
هستند، دارای بالاترین نرخ کلیک شدن توسط مخاطبان هستند.Auto responder ها
مدام در حال بهبود و پیشرفت هستند توصیه می شود شما نیز در جریان این
پیشرفتها قرار بگیرید.

بازاریابی موفقیت آمیز با برنامه های پاسخگوی خودکار

در
بازاریابی با پاسخ دهندگان خودکار، تکنولوژی فقط بخشی از این تکنیک محسوب
می شود. مهمترین عامل تعیین کننده که می تواند گیرنده نامه را تبدیل به یک
مشتری نماید، محتوای نامه یا پیام می باشد که از طریق Auto responder ارسال
می شود. نکاتی که در این قسمت می آید، شما را در تهیه نامه های مؤثر یاری
خواهد کرد:دوستانه کردن: نامه های خود را با کار بردن نام کوچک افراد در
متن نامه و همینطور در موضوع نامه دوستانه کنید.حالت نامه: به طور کلی فروش
کالا و خدمات در بازار از طریق برقراری ارتباط با مشتریان صورت می گیرد.
به همین علت نامه های خود را طوری بنویسید که به برقراری این ارتباط
بیانجامد.بر روی نیازهای مشتریان و نحوه بر طرف کردن این نیازها با محصولات
و خدماتی که ارائه می کنید، تأکید کنید. به فوایدی که از این طریق نصیب
مردم می شود، نیز تأکید کنید.موضوع نامه: در نامه های ارسالی خود موضوع
نامه را کلمه یا عبارتی جلب کننده قرار دهید. ولی هرگز از واژه های
تبلیغاتی استفاده نکنید. برای اینکه واژه های تبلیغاتی، حذف شدن نامه حتی
قبل مطالعه آن را در پی دارد.رد نامه های ارسالی از مردم بخواهید کاری را
انجام دهند. با بکار بردن این شیوه متوجه می شوید که مردم همان کاری را
انجام می دهند که از آنها خواسته بودید و از نتیجه این شیوه شگفت زده
خواهید شد.از صحت املای کلمات، حروف کوچک و بزرگ، دستور زبان و نقطه گذاری
در نامه ها اطمینان یابید. برای اینکه این مکاتبات، در واقع مکاتبات تجاری
بوده و بازتابی از کارها و ا مور تجاری شما به شمار می آید.منظور خود را
صریح و سریع بازگو کنید. چون خوانندگان آنلاین تمایلی به خواندن نامه های
دراز و طولانی ندارند.نامه را طوری بنویسید که با یکبار چشم انداختن به آن
بتوان به منظور نامه پی برد. سعی کنید خطوط نامه حداکثر در شش یا هفت خط در
هر پاراگراف باشد.

امضای amir-admin



----------------------
میزی برای کار ، کاری برای تخت

تختی برای خواب ، خوابی برای جان

جانی برای مرگ ، مرگی برای یاد

یادی برای سنگ ، این بود زندگی !!


----------------------
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 14:47
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :