میخواهم با ایجاد هر کاربر جدید ایمیل خوش امد گویی که شامل نام کاربری ،
رمز عبور و مشخصات اولیه آن باشد بصورت خودکار برای او ارسال شود.
۱- در صفحه اصلی پنل نمایندگی بر روی Account Settings و سپس Notification Settings کلیک نمایید.
۲- در بخش my receive settings بخش can receive را فعال نموده و قسمت
Email To را بصورت [$cust.PrimaryLogin.EmailAddress] تنظیم نمایید.
۳- در بخش my send settings دکمه can send را فعال نمایید تا ایمیلهای شما ارسال شود.
۴- بخش Email To را بصورت [$cust.PrimaryLogin.EmailAddress] تنظیم نمایید و دکمه ی Save را بفشارید.
۵- دکمه Back را فشرده تا به صفحه Account Settings بازگردید و دکمه ی Action Notifications را کلیک کنید.
۶- دکمه Create Customer را کلیک کنید و سپس Add را بفشارید.
۷- در صفحه باز شده(create action notification template) در بخش
Generic توضیحاتی در مورد ایمیل خوش امد گویی بنویسد(مانند welcome mail یا
موارد مشابه )
۸ - بخش internal notification را غیرفعال نمایید و بخش Email را با انتخاب Enable فعال کنید.
۹ - بخش Email Subject را بصورت [$account.name] Hosting Information تنظیم کنید.
۱۰ - بخش Email HTML Message Body را بدون تغییر رها کنید و بخش Email
Message Body را بصورت دلخواه تنظیم نمایید. در زیر نمونه ی پیشنهادی برای
بخش Email Message Body اورده شده است.
کد:
[$account.CompanyName]Dear [$account.primarylogin.firstname] [$account.primarylogin.LastName]
Welcome to [$Me.CompanyName] the first choice for hosting
Your login details are:-
Account Name = [$account.name]
login name = [$account.PrimaryLogin.Name]
login password = [$account.PrimaryLogin.Password]
Please login at the following location
http://[$account.name]:8585
Thank you for purchasing our services and we are looking forward to dealing with you again soon.
Please feel free to contact me by email on [$me.PrimaryLogin.EmailAddress]
Thanks,
[$Me.CompanyName] Customer Service Dep.
۱۱- دکمه Saveدرست همان چیزیست که اکنون به آن احتیاج دارید.
توجه داشته باشید که تعداد زیاد لینکهای موجود در این ایمیل میتواند باعث شود تا به بخش bulk یا spam در صندوق پستی مشتری شما برود.
